Uppdaterad?

Bloggen ser ut att vara jätte kul och läsa just nu när jag alsrig bloggar på uknowme.
Försöker att hinna blogga på både Amandas och min blogg plus att jag har denhär som jag också måste uppdatera ibland. Tycker iförsej att det inte är jobbigt att skriva men det känns ju lite onödigt eftersom att ni som läser båda bloggarna som jag antar att vissa gör får läsa samma saker flera gånger om. Har iallafall varit hemma hela dagen och latchat, kan ju vara skönt ibland men utan godis och familjen så är det inte speciellt skojjigt.
Ska försöka att uppdatera imorgon, på tisdag blir det navelpiersing klockan 09.30 Puss! :*<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

lägg upp bild på din piercing ? :)

2012-03-05 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0